Isnin, 30 April 2012

kisah hati...

  Ini menggisahkan antara aku dengan si dia.... Insan yang sangat aku cintai.... walaupun dia buang aku berkali-kali...aku tetap menantikan dirinya...kerana cinta aku pada dia sangat kuat...walaupun cinta dia pada aku hanya serderhana...tetapi cinta aku terhadap dia tidak pernah berubah...aku pernah bercinta dengan dia berkali-kali...tetapi dia membalas cinta aku dengan menipu v_v...sungguh sakit hati aku ini...'ibarat seorang anak ke matian ibunya'.....setiap malam aku akan menangis kerana si dia...
  Sekarang ni aku dengan dia kembali semula ^_^...aku sangat happy kerana aku dapat memeliki dirinya kembali...tapi hati aku sakit juga...walaupun dia dah kembali dalam hidup aku...aku rasa dia bukan lelaki yang pernah aku cinta dulu:(...sebab dia tak layan aku macam dulu...dia buat aku ni seperti tunggul...aku sabar lagi...sebab aku cinta kan dia...^_^....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan